28 Haziran 2014 Cumartesi

Saç..Saçmaa..Saçmalamaaa..

         Blog yazmak bana iç huzur sağlasa da , bazen deli oluyorum. Uğraştım, araştırdım hala yapamadığım ayarları var şu meretin. Gıcık oldum..  Cahil olmak ne zormuş arkadaş. Ben ki araştırıp bilmediğim programların kurdu olmuş insanım :) Şu blog beni ayarsız etti..

       Neyse.. Can sıkıntısından diğer blogları teftişe çıkıyorum bazen. Ordan burdan derken, nasıl geldiğimi bilmediğim abuk subuk bloglara denk geldim.Gelmez olaydım!! Kalemine bişi dediğim yok, konu seçimleri beni iflit etti. Şimdi cevap hakkı tanısam onlara, "Senin konuların Çok mu şeker ?" derler bide yüzsüz yüzsüz. Ben din, devlet, siyasetten uzakta, kendi kabuğumdan konulardan demeçler sunuyorum. Neyine laf edeceksin hadsiz!! Sinirlendim bak..

        Bazıları da var ki içtenliğiyle mest etti oda ayrı bi konu zaten :) Hayıflandım da aslında. Neden daha erken keşfetmedim buraları diye.. Sonra aman geç olsun güç olmasın dedim. Kendi kendimi teskin ettim.Kendi kendime polemiğe girdim.. O kadar da becerikliyim yaniii :)).

       Şuu, Şapşirik sevdiceğim de ayrı bi deli etti beni.. Uzakta olmak sorun, uzakta olup kıskanç olmak daha büyük sorun.  Her iki tarafın da kıskanç olması apayrı bir sorun. Yandık bir ramazan boyunca onuda anlamış bulunduk. İkimizinde tepesinde dumanlı dağlar.. Of aman aman...

        O değilde geçen fark ettim ki , Cadı'mın kolunda yeni bir ben çıkmış. Hemde aynı yerde, aynı orantıda benim kolumda da var. Etkilendim :)  Anasının kızı işte dedim. Gururlandım.. Hey gidi hey..

       Bölede apuk supuk, saçmaladığım yazılarım olsun arada. Boş boş zırvalayayım. Ne yapayım ?
 Ben böyle değildim sonradan oldum :S ... Bu hayat beni Çilekeş etti :)))

      Asdfg diye güleçeğim şiimdi bak :)). İleride , çok çok ileride, isimleri asdfg olan çocuklar olacak. Diyalog aynen de böyle olacak bkz aşağı:

- Ayy ne güzel ismin var senin. Anlamı nedir ?
- asdfg , eski dilde kahkaha ile gülmek. 2. Yarıla yarıla gülmek. Demek.
- Ay ne entel bir isimmmm..

   Biz görmeyiz bak o günleri , çocuklarımız görecek asdfg :)))




** Sevdiceğim görse bunu da kıskanır hee!!  kıh kıh kıh :))) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim. Sevgiyle kalın.. ^_^