14 Ekim 2018 Pazar

Sıyırmacalar..

         Sabah sabah aklımı kaçırdım diye düşündüm. Her algım hep aynı kapıya çıksa da burnum da bu düzene uymamıştır diye derin bir soluk daha aldım. Gözlerim hala kapalı olmasına karşın , rüya serap hayal artık ne zıkkım kaldıysa geriye kesin onlardan birindeyim dedim. Çünkü her derin nefes de aldığım koku daha da yoğunlaştı.

       Sirkelen kızım böyle rüya olmaz diye tepikledim kendimi yataktan. Kurabiye kokusuna koşan bir çocuk gibi kokunun geldiği yöne doğru heyecanla koşarken ( ev sanki maraton yeri o kadar uzun koştum yani ) aklımın içinden acaba mı lan ? Pişman oldu da affet beni diye ayaklarıma mı kapanacak? Affetmem ama sarılırım ! Sarılırsam öperim ama asla affetmem!
       

       Vuslata vardığımda Ondan ne zaman arakladığımı bile bilmediğim bir parfüm şişesi ile benim bıdık kızım karşımda duruyor. Hayır onu ben bile unutmuşum , nerelerden buldun sen onu sabah sabah. Evren bana suikast düzenliyor eminim. Hüsran bir suratla dikilmiş olmalıyım ki kapıda. Noldu anneeeğğğğ diye çemkiren kızımı da sankinleştirmem gerekti. Bıdık mıdık diyorum ama Eşşek kadar oldu yani oda.
       

                Tam başarıyordum biliyor musun ? Cidden her şeyden sıyırmıştım kendimi. Ama koku evrensel bir şeymiş gibi unutulmuyormuş. Koku hafızası diye bişey var mı dersin ? Kesin vardır. Koku koleksiyonu yaptığımızı düşünsene.

           Her neyse şişeyi alıp camdan aşağı fırlatmayı düşündüm. Yeltendim hatta. Ama yoksunluk krizindeki bir keş gibi sürekli burnumun içine soka soka kokladım, kokladım,kokladım.. Yetmedi açtım askıda ki bütün elbiselere sıktım. Hala atamadığım bir gömleği vardı. Kendimden sakladığım , atmayayım diye diplere soktuğum. Nasıl sıyırdığımı sen düşün. Kendimden bişeyleri saklayabileceğimi düşünüyorum. Onuda aldım kokuya buladım. Oturup deli gibi ağladım. Gömleği salya sümük olana değin.

          Bütün dengeler yerine tekrar oturup kendime telkinler vermeye başladığımda çıldırmış olacağımı düşünüp bütün kıyafetlerimi makineye atıp yıkadım.VE aklımda tek bir soru ; sırada bekleyen 2 sepet çamaşırla  halihazırda yıkanmış 3 sepet çamaşırı  NEREDE KURUTACAĞIM LAN BEN !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim. Sevgiyle kalın.. ^_^