28 Haziran 2018 Perşembe

Agorafobik Neva "1"

        Yazmak lazım bazen. Sırf küfürler saydırmak lazım hatta kağıt üzerinden. Zira ağzından çıksa onca laf , ayıp olur.. Bu gece yine Ayşe hanımları dinledim camdan. Kocası yine geç geldi sanırım eve. Pek de sarhoşumsuydu. Ayşe hanım " Piiii rezil ayyaşşş!! Yine mi karıdan geliyooonnnn!!" diye bağırınca, sessiz sessiz kıkırdadım. Aman duymasınlar güldüğümü. Adamcağız napsaydı Ayşe hanım teyze. Lahana gibi kat kat giyinirsen. Adam seni soymaya uğraşmaktansa Başka kadınlara meyletmesi pek normal bebeğim.

         Hır gür uyudular sanırım sonra. Sesleri kesildi. Sonra ne duyayım. Bizim yan dairedeki yeni evlilerden bi sesler bi seslerr.. Hahayt  yeni evliler ayol nolcak.. Dinlemedim tabi ki ben onları. Ama yatakları gıcırdamasaydı daha iyiydi bee..

        Sabah yine kapıyı açmayı denedim. Denedim.. Sonra açtım hemen kapattım. Ay o ne biçim bir kalp gürültüsü duyan olsa aşık sanacak. Kapıcının getirdiği siparişleri almam lazımdı sonuçta. Ya açlıktan ölürsem dedim sonra kendi kendime. Kapıyı açtım. Azıcık elimi  kapının koluna doğru  uzattım. Poşete yetişmek üzereydim kiiii, poşet bana geldi. Noluooo leyn derken,  kapının aralığından baktım. Adam uzatmış, elime poşeti koymuş gidiyordu. Yaaaaaaaaaaahh!!....bana dokunduuuu.. Hay arkadaş ! Sanki yardım isteyen oldu senden. Ne karışıyorsun şapşall. Ben alacaktım onu. Başaracaktım.. - Bok başaracaktın neva..- O sıpanında bugün poşeti kapıya asası gelmiş pehh..


     Erosbu çocuğuu!! Çekirdeğimi alayımda az balkona çıkayım ben..

   Şırfıntıya bak sen nasılda kırıta kırıta yürüyor. Arkasından bakan angavala ne demeli. Beni görse dibi düşer herhalde. Onuda kızdan sayıp bakıyorsa şapşal. - Çıkta dışarı görsün seni , dibi de düşşün neva hanım-
Bi bokada karışmasan zaten. Seninde ağzına tüküreyim diyeceğim de kendi kendime onu nasıl yapcam bilmiyorum. En iyisi yutkunmak.. -ha ! ha ! ha!-
   
     Necla hanım yine podyumlarda bak. Dönmüş tatilden. Nasılda kavrulmuş gevurun kızı. Bileziklerle de şehirli Hayriye'ye dönmüş. Millet bilmiyor tabi o bileziklerin neyin mahsulü olduğunun -hihihihih-

    Bu aletleri ne iyi ettimde aldım ben ya. Uzayı bile dinlerim ben bunlarla arkadaş asdfg..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim. Sevgiyle kalın.. ^_^