30 Haziran 2018 Cumartesi

Agorafobik neva "3"

       " Sandığından daha iyi tanıyorum seni neva. Hayattan kaçabilirsin fakat kurtulamazsın. "

    Bu ne lan şimdi. Gizli hayranım mıymış bu deyüs? Hayattan kaçabilir ama kurtulamazmışım. Biz bilmiyoruz sanki kurtalamayaçağımızı. Deva nere gittin lan. Mantığına ihtiyacım var gel buraya.. Lazımsın ya !! Kaybol git sende.

    Şimdi bu adam beni öldürmek mi istiyor acaba kurtulamazmışım falan ? Gel ben seni bu hayattan kurtarayım seni öldüreyim mi demek istedi ? Ay Allahım! Korkuyorum ya ben ! LAN DEVAAAA ! Ağzına tükürdüğüm nerdesin..

                                                      ...   & ...


        Korkudan millet altına sıçar, biz uyuyakalmışız. Doğuştan tuhafmışım lan ben demek ki. Okurken neden pısırık bir kişilik değildim ki ben. Aklımda deli sorular ve deva yok. Nereme kaçtı acaba bu civelek.

                                                       ... & ...


        Ayşe teyze yine Selami dayıyı boğazlıyor galiba. Nerenden çıkıyor be teyze bu ses ? Merak içindeyim doğrusu. Sistemi bir döndürelim bakalım kim takılacak ağımıza.

    - Necati sırnaşma ! Kaç kere dedim bilezik olmazsa vermem !!
    - Ocağımı kuruttun lan . Altın kaç para haberin varmı ?
    - Ben anlamam canım. Çeyrek altın alsaydın o zaman.
    - Görende zümrütten sanacak amg. 250 gr et parçası lan o bacak arandaki Sürtüğün kızı !!
    - Necati dur ne yapıyorsun. Ayy !! Dur dedim istemiyorumm. Necattiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii !!! Yapmaaaa necatiiiii..
   

        Hahaha ulan Melehat neşemi yerine getirdin he.. Zümrütten mi lan seninki ? Hahaha!! Necati amca napsın öle döve döve sikertecek adam. Napsin garip.


        - Abla ben kaçıccam burdan. Dayanamıyorum artık.
        -Sabredemem abla. üüüüüüüüüüüüüüü ( ağlıyor burda hatun durun )
        - Abla bıktım ben bu adamdan Orospu olurum daha iyi.
        - Ne dersen de abla ben gidiyorum. Daha buraya dönmem. Altınlarla paralarıda aldım. Kaçcaam bu şehirden. Helal et hakkını ablaa !!

      Telefonda konuşuyor sanırım bu kız ama sesi tanıdık değildi kim lan bu. Daha önce hiç dinlemediydim. Yeni bir av yakalamışken ne pokuna terk ediyorsun lan şehrimi. Saat kaç oldu deva da dönmedi daha.. Başına bişi gelmesinden korkuyorum. Polisi mi arasam acaba ?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim. Sevgiyle kalın.. ^_^