19 Kasım 2015 Perşembe

Eskici Geldi Hanım.

         Eski eş, eski sevgili. Adı üstünde eski. Bir eş için veya bir sevgili için söylenebilirken, kullanabildiğimiz her şeye eskidi eski diyebiliyoruz değil mi ? Eski anne, eski çocuk , eski abi, eski baba vs. Olmuyor. Yan yana gelince sıfat tamlaması gibi dursa da belirtisiz tamlamaya özenen kelime öbekleri gibi duruyorlar. Öyleyse kullanamadığımız ve değişimi mümkün olmayan şeyler de sarsılmaz ve eskiyemez. Eşler ve sevgililer kullandığımız bir eşya mı yani ?

         Geçen gün bir arkadaşımla sohbet ederken "Ya Black ilişkinin heyecanı bittiğinde başından atabileceğin adamlar lazım hayatta.Gezeceksin tozacaksın, nişanlanacaksın belki. Ama bütün tadı kaçtığında attığımız şekerli sakız gibi kolayca vazgeçebileceksin." Huuuhh Boyundan büyük konuşuyorsunuz bayan Şelly diyebildim anca. Boyu bana nazaran baya kısa olduğu için söyledim bunu :)

         Sizinde kendinizden kısa insanlarla yürüme fobiniz var mı ? Basıyorlar beni sanki. Kısacık kısacık adamlar hatunlar. Devler ülkesinden kaçmış gibi hissettiriyorlar bana. Kaldı ki kolay kolay arkadaş seçimlerim benden kısa insanlar olmaz. Şelly baya bir istisnaydı. Onun Beyni geri kalan cm boşluğunu kapatıyordu :) Ama yinede yürürken yan yana, mutlaka aramıza kısalığının göze batmayacağı mesafede yürütüyorum onu :) İçinden bana küfürler yağdırsa da buda benim gereksiz ayrıntıcı uğraştırıcı çekilmesi zor huylarımdan biri.


         Akrep burcuyum ben. HEr bir özelliğini ayrı ayrı taşırım. Kimisini sevmem, kimisine hayranımdır.Zira Yeniden doğsam yine akrep olmak isterim. Neyse Şellciğimin bu mevzusunu Doktor beyciğime lanse ettim. Bir beyin fırtınası yapak dedim :P

         -Doktor, ilişkiler şekerli sakız gibidir, benzetmesi sence ne kadar doğru ?
         - O nereden çıktı ki şimdi ? O tarz bir ilişki sadece oyuncaklarla oynamaya benzer. Sende öyle bir yapı sezinlemedim hiç. Başka arkadaşlarının düşünceleri, sorunları için söyle kendileri bir zahmet kıymetli totolarını kaldırıp randevu alsınlar Black!
         -Doktorcum neden Dellendin şimdi sen ? Tamam benim fikrim değil tabi ki Medyum memişim. Sohbet esnasında gelişen bir konuydu bende senin fikrini almak istedim sade ve sadece.
         -Kızgın bir ses tonundan ürken, ürkek, içine kaçan ve kapanan bir kadın olman ve bunu hala aşamamış olmam beni delirtiyor asıl bayan.
         -Bazı alışkanlık haline gelen travmalar üstünde çalışmanız için denek olcamm :)
         - Sorduğun soruya açıklık getirip bu konunun üstüne gideceğim. Bazı insanlar karakteristik yapıları gereği, üstünlük ve kullanma güdüsüne sahip doğarlar. Değiştirilmeye çalışılsa dahi ufak bir odanın içinde 2 kanepeyi yer değiştirmek gibi saçma ve gereksiz bir çaba olur. Sadece bastırılabilir bir dürtüdür bu. Oda sahibine artık eziyet vermeye başlamış ise. Bu tarz kişilikte ve yapıda olan insanlar için öncelik her zaman ve her an kendisidir. Bencillik bolca baş gösterir. Çünkü histerik yaklaşımlarda kendisini düşündüğünden karşı tarafın his ve görüşleri ikinci plan dahilinde bile değildir. Ben ve ben diye ilerleyen bir ilişkinin kaymağını yiyip kalan sütü dökmek tabi ki onlara normal gelir. Hayatın eğlenceden ibaret olduğu fikri Dna'sında kodlanmıştır. Daha doğrusu kendi eğlenceleri diyelim biz ona. Yani böyle insanlarla yaptiğin dostluklarda baskın karakter olmaz isen kullanılmaya üzerinde hamle yapılmaya başlanırsın. Öyle insanlar için tabi ki Aşk kolayca elden çıkarılabilen bir yapıdır. Anlaşılmayan bir şey var mı ?
         -Ben baskın bir karakterim ki o halde ŞellyLe uzun süreli bir arkadaşlığımız var . Öyle mi ?
         -Baskın bir karakterin var evet. Öyleki Kendi kendini bile bastırmışsın.
         - Kaynar suya mı ? :) Ufaltmış mıyım :) ?
         - Şu şakaların da olmasa, çekilir değilsin!
         - Huh deli doktorum bile beni çekemiyorsa, öleyim :D

         -Blackk !
         -Kedidir o kedi :)

                                       





5 yorum:

  1. hahha bende anlatsam doktor banada çare olsa. Randevu almadım diye kızarsa de vermedim numarayı suçlu benim de ama :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lady'im adam benden deli aslında :D Bu nasıl ironidir bilmiyorum ben :D

      Sil
  2. Blogunuz çok güzelmiş :) Takibe aldım ben de bloguma beklerim http://okuugit.blogspot.com.tr/ sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Bloğunu çok beğendim takibe aldım bana da beklerim
    https://netgaste.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  4. yazın çok güzel olmuş, bloğun çok hoş:) takibe aldım bende bekliyorum:)
    http://cikolataliguzelliknotlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim. Sevgiyle kalın.. ^_^