19 Haziran 2014 Perşembe

İşte Bööleeee..!!

           Her ayrılıkta aramızda sürekli bir mesafe oluyor.Mesafe mi desem aslında ona bilemiyorum. Çok farklı bir durum. Derin bir boşluktan başka hiç bir şey olmuyor içimizde. O'nda da aynı durum var. Sesinde nedenini anlayamadığım bir acı. Sürekli gereksiz serzenişler..
 
      - Seni ben çektim bu sonu olmayan yola..
      - Ben olmasam belki hayatın daha başka olurdu..
      - Ben olmasaydım bu kadar acı çekmezdin..
      - Hayatını mahvettim..

         Sürekli bu durumda buluyoruz kendimizi. Ne zaman gelse gitse, aynı sözcükleri duymaktan, bunların doğru olmadığını anlatmaktan, bunların doğru olmadığının sağlamasını yapmaktan bıktım.. Gerçekten yıpranıyorum. Bişi değil bi gün beni de inandıracak :))

          Ben her şeyi bilerek girdim hayatına.. Seni tanımadan severek , senden habersiz girmiş oldum zaten hayatına.. Senin doğulu olduğunu , örflerinize abest geldiğimi bile bile sevmeye de devam ettimm. Sonunda senden beklentileri sıfırlayarak bekledim ben seni. Evlilikle sonlanmayacak diye bir ilişki ne yapayım , sevmeyeyim mi ? Varsın olsun evlenmeyelim.. Ben bileyim ki kalbin benim. Ben bileyim ki hayatın benden ibaret.. Sanki her ilişki evlilikle sonuçlanacak diye bişi var !!

       Tamam benim için çok zor.. Kabul ediyorum. Kabuslarımın nedenidir senin ileride başkasıyla evli olma ihtimalin. Başka bir kadınının elleri , benim fethettiğim yerlerde at koşturması beni deliye döndürüyor düşündükçe. Ama ne diyebilirim ki ? Deli gibi tutkun olduğun kadınla evlenemezsin diyen adetlerinden , ailenden vazgeç mi diyeyimm ? Ne hakla ? Sırf boşanmış ve çocuğum var diye beni hor görebilecek ailen için ne diyebilirim ? En kutsal varlık olan anneni-babanı sırf benim için ez geç mi demeliyim ? İşte buda benim aile yapımda yok :)


      Ah be sevdiğim.. Ben bunlara rağmen seni sevmekten bir an olsun bile vazgeçmedimm. Şüpheye düşmedim. Bu adamla sonum yok benim, ne bokuna yanımda tutuyorum demedim. Ben seni benim hayatımda olabildiğin kadar sevip , gerisini Rabb'e emanet ettim..
 
       Gazamız mübarek olsun sevdiğim zira bu savaşta kazanan olmayacak..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim. Sevgiyle kalın.. ^_^