27 Haziran 2014 Cuma

Höynk..

       Bana çok acayip gelen bir sürü şey var şu sıra gözümün önünde. Yok ya gerçekten söyledikleri gibi ben safım. Ya da insanlar tuhaflaşmış.

       Bıdığımı parka çıkarttım. Sürekli takipteyim ama göz ucuyla. Yanıma bi kadın oturdu. O da çocuğunu kolluyor bi yandan. Biraz zaman geçti kızını çekti yanına bii bağirıyor ki sorma.

  - Ben sana demedim mi kimsenin peşinden koşma, oynamak isteyen senin peşinden koşsun. Sen kimsenin ardında dolaşamazsın..

     Höynk!! 5 hadi bilemedin 6 yaşında bu bebe. Sen şimdiden bu kızı böyle öğütlersen işimiz var gelecekte Vallahi. Sonra diyoruz ki bu kıçı yer görmeyen hatunlar , yürürken ayağı yere basmayan , aklı peşine dolaşan
hanım(!) kızlarımız nasıl bu hale gelmiş.. Ahanda böyle annecikler yüzünden demek ki .. Peesss !!

     Sonra bide o akşam kuzenim geldi bize. Gelmez olaydı :) Hoş beş, sohbet muhabbet, kakara kikiri derken , konu benim sevdiceğime geldi. Bende O'ndan bahsede bildiğim sayılı insan olduğundan, ağzım kulaklarıma varmış bi şekilde anlatıyorum. Şöle şöle oldu, böle böle oldu. Demesin mi  "Ay o ne öle vıcık vıcık bi ilişki."
      Bir höynk de kuzenimden geldi!! Biraz çirkefleşmiş olacağım ki çevirdi lafını "Canım ben öyle demek istemedim. Neden celallendin hemen." Ecdadını sevdiğim, sen beni en mahrem yerlerimden soktun. Ne deseydim , çok güzel ettin, ne iyi ettin. Bununla da bitmedi. Daha ikinci bombası geliyor. Blog yazdığımı söylemiştim ağzı ayarsız kuzenciğime ( tabi adresi vermedik.. Olur mu öyle şey.!! ) Ne yazıyorsun, ne yapıyorsun derken , O'ndan bahsediyorum genelde dedim. Of o tiiizzz sesiyle bi bağırdı.
   - Salak mısın kızım sen ? Neden ilişkin olduğunu belirtiyorsun. Yeni yeni adamlarla tanışırdın ne güzel. Bakarsın hoşuna giden tipler olurdu!!
     AL sana 3. höynk!! Arkadaş bu benim kuzenim mi ? Gerçekten o an kafasını kesip münevver cinayetine ikinci kurban vermek istedim. İstedim. İs-te-dimmmm..

     Benim gözüm gönlüm sevdiğimden başkasını görecekse, ne diye ben onu yanımda tutayım. Korkuluk niyetine mi ? Acil durumlarda Camı kırsın diye mi ? Gerçekten ya ben saf kalmışım. Ya dünya kötüye gidiyor. Dahada bişi demiyorum. Zat-ı kafasız, benim kuzenim olduğundan ötürü. Yoksa sadece "Olduu o zaman, ben odama çekiliyorum.. Sen münasip bi zaman gidersin." deyip sinirimi içimde patlatmazdım. Çünkü ben kendimi biliyorum yolacam, saçları elimde kalacak civeleğin. Neyse..

          Tam sevdiceğim arar da sakinleşirim diyordum. Aradı tabi. Aradı da sakinleşemedim orası ayrı :)
Bu gün bi ara "Ne yapıyor benim hatunum." Diye yoklama çektiğinde. Ben de demişim ki "Taht oyunlarını izliyorum Aşk'ım" Demez olaymışım. Burnumdan getirdi. Çıplak çıplak herifleri mi  izliyormuşum.

      Buyur burdan yak !! Kıskançlıkta beni bile solladı, o derece sağlam kanıtlarım var..  Bir akrep burcundan daha kıskanç insan bulamazsınız. Düşün yani ben solda Sıfır kaldım :) Ama gel gör ki hoşuma da gitmiyor değil... Seviyorum keratayı :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim. Sevgiyle kalın.. ^_^