22 Ağustos 2013 Perşembe

Öylesine 1.

     Bu başlığı atıp karaladığım bir sürü yazım var defterimde. Öylesine 1, öylesine 2 , 3.. 4...5...
Çoğu yazımı başlıksız bırakmışımdır. Başlık eklemeyide pek beceremiyorum zaten. Defterlerimden bir kaç yazımı paylaşmak istiyorum ara sırada olsa..


     Yüreğimin kıyılarına  vuran bir acıya sahibim şimdilerde. Kim tarafından bırakıldığı bilinmeyen faili mechul bir cinayetim.

   Nedendir bu yüreğimde ki sancı ? Bilmediğim Bir hasretliğin sancısını yüklemişim kalbime.

   İçim daralıyor ve artık o çok sevdiğim rüzgar bile esip dağıtamıyor içimdeki kasveti.

   Ey Rabb...

   Nedir bu güz sancısı. Sen ki nasip etmeyeceğin şeyin hayalini kurdurmazsın. Ben hayal etmeye bile korkuyorum bu halleri.

   Aklımla kalbim arasında bir uçuruma sahibim şimdilerde. İçine atlamak ya da atlamamak arasında gidip geldiğim.
 
   Ufacık bir dal görsem beni tutacak düşünmeden bırakırım kendimi boşluğa. O ufacık dala güvenerek hemde.

  Umutlarımı astım ben. Katili oldum anıların. Başkaları tarafından kırılıp kullanılacağına kendi ellerimle infazını gerçekleştirdim.

  Umutsuzluk adlı bir kervandayım şimdilerde.

   Önüm, arkam, sağım, solum yalnızlık. Olması gerektiği gibi.
Tamda düşündüğüm gibi..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim. Sevgiyle kalın.. ^_^