26 Ağustos 2013 Pazartesi

Durdurun Bütün Düğünleri :/

                 Bütün düğünlere suikast düzenlemek geliyor şu an içimden.. Ben bu adamı sevdiğimden beri, bensiz yapması gereken bütün aktivitelerden nefret ediyorum. Düğünlerde dahil.

               Yav gitme ne olacak sanki ? Altı üstü kuzeninin düğünü. Diyeceğim ama daha ne olsun kuzeni. Şimdi etrafından geçen ergenlikten kurtulamamış bir milyon simli pullu dekolteli "kadıncıklar" varken ben burada nasıl nefes alayım.
     - Çok abartıyorsun hayatım.
     - Benim gönül gözüm sana açık iken başkasına bakmamı nasıl beklersin ufaklık.
     - Ben senden güzel bir varlık görebileceğime inanmıyorum rahat ol artık aşk.
desede benim sevdiceğim. Olmuyor. Olmayacak. Olamayacağım.

               Bazen bu burçLardan, yıldızlardan kaynaklı diyorum kendime. Burcum akrep olmasa belki bende normal ölçüde sevebilen, kıskana bilen bir hatun olurdum. Ah zühre yıldızı ah..Hepsi senin suçun.. Şu anda içimde kuduran bu kıskançlık. Beynimde dalga dalga yayılan kıskançlık, sinir ve öfkeden dolayı yarın olabileceklerden korkuyorum.
              Şimdilik esen kalın.. Ben kalmıyorum :/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim. Sevgiyle kalın.. ^_^