2 Aralık 2014 Salı

Bi Gün Yine Terapideyiz

          Beş mi? Yedi mi ? Kaçıncı gidişimdi tam hatırlamıyorum. Adamın hastası çok bildiğin sıra bekliyorsun yani klinikte . İlik gibi hatunlar çıkıyor içeriden. Üstelik gülümseyerek. Böle yaka paça düzeltmeler. Sanırsın dünyanın anlamını keşfetmişler. Öle ağızları kulaklarında. Kadınsın yani, Şey'den sonraki hal ve tavırları bilirsin az Çok. Şey canım. Şey işte :D
Lan kızım senin içinde fesatlanmış tövbee tövbee.

          Gözü gönlü açılır zaten insan bu doktora bakarken. Özellikle bir atraksiyona girmeye gerek yok yani.

          İçeri giren bendim bu sefer. Bugun ne yapcaz acaba diye beynim de tilkiler dönüyordu. Bakarsın bizede mutlu sonla biten terapi yazardı :D

          Yazdı mı? Yazmadı tabi Şaşkın. Yeminli onlar yavrum yapmazlar öle bişi, benim piç düşüncelerim bunlar. Yersen tabi :D

          Anlat kızım..
          İyiyim Saol doktor sen nasılsın.

İçinde bişi tutmamayı öğrendik mi sence ?

          Ağzıma gelen ilk cümleyi söyledim. Sanırım öğrenmiştim. 

Öğrendik öğrendik.Zaten çok içeride kalınca tahriş ediyor..

          Hıı bunu ben mi söyledim Lan!! Adam sapık sancak. Manyak mısın az içinde tut.
Tutamam gıdıklanıyorum.  :DD

          Cinsel hayatın düzenlisi sinirden ve depresyondan  uzak tutarmış biliyor musun Yavrum :) Ben bilmiyordum . Civanım söylediiii :D  'Napah yavrum düzüşmek için adam mı tutayım' ı az edepliye çevirip söyledim bu sefer :D Yırtıldı bu kız elimde demesin diye yani. 
Yoksa söylerdim dümdüzüyle :)) 
Bildiğin kahkaha atıo lan bu adam :D Ne bicim doktorsun sen az asık suratlı ol. 

          En keyıf aldıgım hastam sen olacaksın bu sıralar  falan fılan dedi. 
   Götüm kalktı okuyucum :D 
   O da bana aşıkkkk :DDDD

          İçinde tutmadan, cinselliğe nasıl geçtik biz inan hiç bilmiyorum. En son ne zaman seviştin diye soracak sandım bi an. Küfrederdim olumm!! İşin içinde rezil olmak vardı :Pp
Zaten Bu konular bana "o"nu hatırlattığı için ben konuşmayı sırf o yüzden sevmiyordum. Ama mecbur ondan bahsediyorduk. Sıkca Çokca. Özellikle Söverken :)

          Terapi çıkışı "Bi öpiim mi lan" diyecektim ama bunu tuttum :D 
          Bi kıpırdattı içimi dışımı ama olsun :D
          Baktım Çıkışta bende gülümsüyorum. Kendimi cimcikledim !! 
          Çok belli etmemek lazımdı sonuçta :Pp




14 yorum:

  1. Ay çok güldüm :)
    Özellikle de "adam mı tutayım" kısmına :)

    YanıtlaSil
  2. Bak bende gulumsedim simdi :) Siz gulun diye varim ben :P hem bulasici bu bilion mu? :)

    YanıtlaSil
  3. en son ne zaman seviştin?
    :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa Şimdi Şöyle oluyor :D
      Sormayaydn iyiydi :Pp

      Sil
  4. ne doktormuş be. terapiye ihtiyaç duyarsam bir gün numarasını isterim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lady'm o kadar cok ani varki doktor'cumla ilgili bikacaksiniz :)))
      Boyle doktor bulanassiniz bak kacirma :P

      Sil
  5. Kesinlikle bence de o da sana aşık. :P Ama sen yine de kuyruğu dik tut derim. ;) Alemsin vesselam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hıı Ölemi yapsam :Pp
      Hayat alem olunca güzel :)))

      Sil
  6. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım ben de bloguma beklerim sevgiler:)
    makyajtavsiyem.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar,
    Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
  8. merhaba,

    Bloğunuzu daha önce keşfett... öhöhöhm :D

    Böyle yazarsam benle ilgilencek misin bakalım :p
    O doktor her hastaneye lazım.
    Senin yüzünden gitmediğim doktor kalmadı :D
    En son acil serviste görev yapan buldum.
    Şiii küçümseme beyin cerrahı olmak istiyormuş.
    Ağzımla pek ilgilendi ama neyse.

    İhtiyaç anında doktor bilgilerini paylaş,
    buna ihtiyacımız var anlıyoooooor musun :* :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) ilgi alanıma girdiniz şuan bayan muptezel :))
      Grinin tonları rüzgarı eserken şu aralar bu bayan lafı dolandı dilime affedın :))
      doktor cıvanım da kucukken süperman olmak istiomuş bilio musun ? :))
      Acil yardım için numara stoğumu da paylaşmam şart oldu desene :))

      Sil
  9. Bu arada hakkaten takip etmiyor muşum seni.
    Utancım büyük.
    Okurken seni nasıl takip etmem.

    Affet. :$

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Geç olsun güç olmasınnn amaaannn :))
      Hoş geldinnnnnnn :) Gel bi kucaklıyayım seni :*

      Sil

Yorumlarınız için teşekkür ederim. Sevgiyle kalın.. ^_^