13 Aralık 2014 Cumartesi

2 Aralık 2014 Salı

Bi Gün Yine Terapideyiz

          Beş mi? Yedi mi ? Kaçıncı gidişimdi tam hatırlamıyorum. Adamın hastası çok bildiğin sıra bekliyorsun yani klinikte . İlik gibi hatunlar çıkıyor içeriden. Üstelik gülümseyerek. Böle yaka paça düzeltmeler. Sanırsın dünyanın anlamını keşfetmişler. Öle ağızları kulaklarında. Kadınsın yani, Şey'den sonraki hal ve tavırları bilirsin az Çok. Şey canım. Şey işte :D
Lan kızım senin içinde fesatlanmış tövbee tövbee.

          Gözü gönlü açılır zaten insan bu doktora bakarken. Özellikle bir atraksiyona girmeye gerek yok yani.

          İçeri giren bendim bu sefer. Bugun ne yapcaz acaba diye beynim de tilkiler dönüyordu. Bakarsın bizede mutlu sonla biten terapi yazardı :D

          Yazdı mı? Yazmadı tabi Şaşkın. Yeminli onlar yavrum yapmazlar öle bişi, benim piç düşüncelerim bunlar. Yersen tabi :D

          Anlat kızım..
          İyiyim Saol doktor sen nasılsın.

İçinde bişi tutmamayı öğrendik mi sence ?

          Ağzıma gelen ilk cümleyi söyledim. Sanırım öğrenmiştim. 

Öğrendik öğrendik.Zaten çok içeride kalınca tahriş ediyor..

          Hıı bunu ben mi söyledim Lan!! Adam sapık sancak. Manyak mısın az içinde tut.
Tutamam gıdıklanıyorum.  :DD

          Cinsel hayatın düzenlisi sinirden ve depresyondan  uzak tutarmış biliyor musun Yavrum :) Ben bilmiyordum . Civanım söylediiii :D  'Napah yavrum düzüşmek için adam mı tutayım' ı az edepliye çevirip söyledim bu sefer :D Yırtıldı bu kız elimde demesin diye yani. 
Yoksa söylerdim dümdüzüyle :)) 
Bildiğin kahkaha atıo lan bu adam :D Ne bicim doktorsun sen az asık suratlı ol. 

          En keyıf aldıgım hastam sen olacaksın bu sıralar  falan fılan dedi. 
   Götüm kalktı okuyucum :D 
   O da bana aşıkkkk :DDDD

          İçinde tutmadan, cinselliğe nasıl geçtik biz inan hiç bilmiyorum. En son ne zaman seviştin diye soracak sandım bi an. Küfrederdim olumm!! İşin içinde rezil olmak vardı :Pp
Zaten Bu konular bana "o"nu hatırlattığı için ben konuşmayı sırf o yüzden sevmiyordum. Ama mecbur ondan bahsediyorduk. Sıkca Çokca. Özellikle Söverken :)

          Terapi çıkışı "Bi öpiim mi lan" diyecektim ama bunu tuttum :D 
          Bi kıpırdattı içimi dışımı ama olsun :D
          Baktım Çıkışta bende gülümsüyorum. Kendimi cimcikledim !! 
          Çok belli etmemek lazımdı sonuçta :Pp