15 Ekim 2018 Pazartesi

Öylesine #bilmemKaç

        Sana bir sır vereyim mi ? Aşk acısı çekmeyi ,  o aşkı yaşamaktan daha çok sevdiğimi fark ettim dün gece.Kendimi "Mazoşist misin lan sen? " diye bi yokladım. Lakin  değilim çünkü ufacık bir iğne bile beni ürpertiyor.. Ama aşk acısı çekmek , böyle ne bileyim mecnun gibi savrulmak, süzülmek falan anam bir hoşuma gidiyor. Bu siyaha olan düşkünlüğümden mi dedim sonra. Tabi öyle seviyorum ki siyahı Sevda dediğinin de"kara"sına vuruldum gittim. 

        Böyle suratım asık , soruyorlar ne oldu neyin var ? Diyorum nur topu gibi bir "Kara sevdam" var. Çok havalı. Acım bile havalı benim hey gidi hey.

        Burçlara karşı inancın nedir bilmiyorum.Ben baya inandım ." Akrep burçları imkansıza , düzgün olmayana , adam edilmeye ihtiyacı olana meyilli" olurmuş. Tabi bil bakayım ben ne burcuyum ?


          Hayır dünyaya bi daha gelsem akrep olmak isterim yine. O derece de psikopatım. Seviyorum kendimi. Ve baktım cidden bütün de özelliklerini taşıyorum. Sıyırdığım falan yokmuş , burcum manyakmış. Bu egzotik arada melankolik arada asabiyet, derin tutku , entrika , şüphe , 6. his falan hep ondanmış. Ben normalmişim. İnanabiliyor musun ?  Normal olduğuma ben pek inanmadım ama olsundu. . Akrep=Ben  ne muazzam di mi ?

       Başka bir burç olsam şaşırırdım zaten. Dünya üzerinde nerede sorunlu bişey var hepsi bende.Hayır azcık düzene sokayım hayatımı diyorum Bir daraltı geliyor.  Bir afakanlar basıyor falan. Mesela düzeltilmesi gereken insanlar çok çekici geliyor bana. Niye bi sor. Bilmiyorum. Sanki madalya takacaklar bir yerime. Rehabile edilesi insanlar seviyorum sizi. Bağrıma basıyorum gel tatlım ;)

     Bu yazının sonunda sende kafayı sonunda çatlattığımı düşünüyorsan , gel bi kahve içelim.Sana white mokokolu bi kahve de yaparım.
     Cok clas havalı olduğumu da anlatırım. Hı olmaz mı ?



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim. Sevgiyle kalın.. ^_^