30 Kasım 2014 Pazar

HıHımmm Öleee..

   Fark ettim ki bayadır hiç bişicik yazmamışım. Yazmayı bırak uğramamış, kapıları açmamışım. 
Sorma başıma neler geldi. Ben Sizin bildiğiniz Tuğba değilim artık :) Anlatacağım hemen :P
 Evet Yanlış görmediniz Dil çıkarttım :)))
 Öhömm neyse. 


           Yerle bir olduğum bir dönemde ( gerçekten yerlerde süründüğümden bahsediyorum burda di mi !! ) henüz yeni tanıştığım bir baaağyan arkadaş bana el attı :) Öle değil yavrum yanlış anladın !! El verdi derler ya öle bişi işte.  Beni Düştüğüm yerden çıkarttı :))) Kötü yola da düşmedim ben taam mı? Sürünüyordum öylesine yerlerde ;)
            

            Ben hayatımda bu kadar eğlendiğim, bildiğin Piçlik yaptığım bir dönem olmadı.

       Düzgün bir insandım lan ben !!!

           Önce deli muamelesi gördüm, sonra tedavisine götürüldüm, bi baktım ben bende değilim..


           Bir psikiyatrist bu kadar yakışıklı olabilir mi La ? Adalet mi bu ? VE bu kadarda kafa bir adam olabilir mi bi adam yakışıklılığının üsütüne ? Rabbim neler yaratıyor dedik. İçten içten :)))
( yüzüne de söyledim canım :) Anlatcam teek teeekk )

           Bir hamuru elde etmek için malzemeleri  karıştırıp yoğurursun ya hani, adam beni çözeltip baştan yoğurdu :))  

*Ağlıyorum, zırlıyorum, Dohhtoorr derdime çareee yanıyorum. 
**Açılın ben doktorum..

           Adam ezdi geçti beni yavrum ya. Yüzüme karşı hemde yardırdı. Çok safmışım okuyucum ben. Yazdığım yazıları okudum demin. Bu kafayla baya güldüm :D 
Kafayı yeni aldık bilioonn muuu ? Çok pahalıydı şekerimm... !

           Bir doktor küfür et der mi ? Dedi. Ettim. Off    "Hassssiktir" demenin rahatlığını anlatamam. 
Çok aip oğlum anlatılır mı o ! :D 
 
           Evet yavrum bildiğin küfür et dedi adam. İçinde biriktirdiğin her şeye yardır dedi. Hemdee önümde yap bunu dedi. 
 
 *ih ihi hi. Yapamam utanırım . 
 **Ben senin Doktorunum yavrum.

           Bir ikilemden sonra bildiğin aklımdan geçen her şeye sıçtım sıvadım..  Yılların birikmişliği varmış. İçimi Boşalttımm :D

           **Güvenliğii Çağırın Kadın Delirdi a Dostlarrrr..

            Tabi ki böyle bir tepki vermedi Şaşkın Sendeee. Küfürden zevk mi alıyor la bu adam , maymun gibi sırıtıyor dedim içimden. ( bunu yüzüne hiç bi zaman söylemedimm Delirmeee anamm.)

           Ama baktım ki ben rahatladım. İçimde ne varsa susmuş. Şaşırdı tabi zavallı. 
Zamanla baktım ki ben de ki Çoğu şey değişmiş. Rahat olmakla mezhep genişliğinin arasında ki o kritik çizgiyi tabi ki aşmadım. Sınırdayım :D
Ben dudak tiryakisi oldum canım benim :Pp

           Anneciğim de küfüre başladı. SEni bu hale getiren doktorun Öhömm Öhüümm boğazıma tükürüğüm kaçtı :D
           Velhasıl uzun uzun anlatıcam bu Terapileri . Ama artık bol keseden Sallıyorum, olmayan Şeyimle Sokup çıkarıyorum. 
Çoğu insana bu üst model halim yabancı geldi. Anne öğüdü dinleyip yabancılarla konuşmuyorlar civelekler :D 

           Ellerinden Tuttuğum bağyan Saolsun.. 
 








17 yorum:

  1. E o zaman başlıyım ben de birilerinin soyuna sopuna? Bukkaa iyi geliyosa hani... :P ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla Canım bana Baya etkili Geldi :D Ama lütfen doktor eşliğinde yapın bunu. Evde denemeyin!!
      Sosyal mesaj veriimdeee :D

      Sil
  2. :)))) geçmiş olsun bayağı iyi toparlanmışsın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol papatyam :) Toparlamış mıyım sence ?
      Yoksa hepten Yekün Dağıtmış mıyım ? Hıı ? :)

      Sil
  3. iyi geldiyse mutlu olduysan sorun yok demektir. Umarım her şey hakkında olabildiğince müthiş olur :)

    YanıtlaSil
  4. Ben çok huzurlu ve mutluyum da çevremde kiler daha alışamadı bana :D
    Onada Kasımpaşa diyoruz tabi :))

    YanıtlaSil
  5. Biz deyince 'Buddha bu', doktor deyince 'Vuu!'.
    Peh!
    :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz senin kiymetini bilemedik be yavrum :))

      Sil
  6. Şu doktorun numarasını alabilir miyim lütfen :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen verim canim :) Degisime hazir misin ? :))

      Sil
  7. amma uzun ortalıktan kayboldun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evrim geciriyordum lady'm ozlettim mi ? Ah caniimm :))

      Sil
  8. Bizim burada bütün psikiyatri doktorları hatun ya.
    İmrendim kıskandım.
    Beni hekimlere emanet edin özellikle adam ve göbeksiz olsun :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muptezel'm benim doktor civanim gobeksiz ve baklavali :)))) nerden biliosun deme utanirim :))))

      Sil
  9. küfür iyidir aramıza hoşgeldin. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla iyimiŞ bi antidepresan kivaminda hemde :)
      Aramiza derken kufur edenler kulübü falan mi actin ben yokken Sonsuz :)
      Hos bulduk gözüm :P

      Sil
  10. Yazı diliniz çok akıcı. Bir çırpıda okutuyor. Sizi bloguma beklerim.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için teşekkür ederim. Sevgiyle kalın.. ^_^