5 Temmuz 2014 Cumartesi

Gel de Kız İşte..

            Beraber geçirdiğimiz günleri hatırladıkça içim de kelebenkler uçuyor :)   Sonra da küs kalamıyorum haliyle. Sanırım bunu fark etmiş olacak ki beyfendi, ne zaman kavga etsek sürekli anılarımızı depreştiriyor. Haylaz çocuklar gibi aynı :)

        Bi gün acıkmışız , ne yiyelim ne yiyelim diye düşünürken, ben spagetti istedim. Fesleğenli, domates soslu olsun dedim. Öyle çekineceğimiz bir durumumuz yok artık bizim.Aman sevgilim var yanımda sos bulaşır orama burama derdim yok yani :)) Sevgiliyle yenmeyecekler arasında ilk sırada zira spagetti :))
     
       Daha önce bahsettim mi bilmiyorum ama Siverekli benim sevgilim.. Urfa'ya bağlı ama Urfalıyım demiyorlar :) O' da haliyle kebap türü bişi söyledi kendine. Neyse yemekler geldi. Şapırt şupurt, Hüpürt hüpürt yiyorum ben makarnamı :) Film getirmiştim yanımda bi yandan da onu izliyoruz. Ama nasıl acıkmışım. Yorulmuşum tabi :) Efor sarf etmişiz yani :Pp Film izlerken yemek yemeğe bayılıyorum ben. E bide sevdiğim adam yanı başımdaysa değme keyfime :))

     Makarnanın ağzımın her yanına bulaştığının farkındaydım. Ama keyfi böyle çıkıyor onun :) Filme kaptırmışım kendimi, bi an baktım almış eline lavaş ekmeği dudağıma yapıştırdı. Ne oluyor dememe kalmadan bi güzel bandı lavaşı suratıma. Şaşkınlıktan  bişide diyemedim. Şapırdatarak yedi bide o küçük lavaş parçasını. Tuhaf tuhaf bakmış olacağım ki. "Ne bakıyorsun dudaklarının kenarından Cenneti süpürdüm" dedi. Böyle sert mizaçlı adamdan böyle de tatlı sözcükler çıkıyormuş demek ki deyip koynuna doğru yol aldım :) Yarım kalan yemeklerimize bir yenisini daha eklemiş olduk böylece.

   Şimdi bu hallerini hatırlayıp bide aynı anda kızamıyorum ben sevdiceğime :) Aynı anda hem sert, hem odunsu :) hem romantik, hem duygusal. Nasıl beceriyorsun bunu diyorum. O, odun kısmına takılıp kalıyor. Acısını da fena çıkartıyor :))


       * Benim sevgilimde buynumdan öpüyor kii hıhhh..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim. Sevgiyle kalın.. ^_^