21 Haziran 2014 Cumartesi

Yaz Yağmuru Eğlencesi

      Bu gün içimde ki çocuğu saldım çayıra :)) Gerçekten saldım yani öyle böyle değil.. Cadı'm sabahın köründe uyandırdı beni. Anne hadi piknik yapalım bugün diye. Oturduğumuz yer zaten İstanbul'un  dışı gibi her yer çayır çimen..  Kızımı kıracağıma kafamı kırarım dedim fırladım yataktan. Küçük bi piknik sepetimiz vardı. Onun içine kahvaltılık malzemeler , salatalık , domates vs. yerleştirdik güzelce. Termosumuza çayımızı da koyduk  Pastaneden de iki simit  de aldık.Ohh mis gibi de bir hava. Attık kendimizi çimene :) Ana kız, bezimizi serip , sepettekileri çıkarttık. Çaylarımızı doldurduk tamm yumulacaz ki baktım iki ufak kız bizi izliyor.
     
        Anne olduktan sonra öğrendiğim şeyler diye bi yazı hazırlayacağım bi ara :) Neyse kızım doğduğundan beri sürekli çanta hazırlarken eşyaları cift'lemeyi öğrendim. Hanımefendi çok haylaz olduğundan dolayı mecburiyetten yani :) Ne olur ne olmaz düşürür bişi olur diye , tabak , çatal falan çift misli almıştım yanıma. Kızları da öyle bizi izlerken görünce yanımda fazladan iki bardak ve çatal olmasına ne çok sevindim :)  Tabi arsız şehir çocukları olmadıkları da o kadar belliydi ki . Allem ettim kallem ettim zar zor aldım onları da yanımıza. Misafirlerimiz vardi artık :) Servis açtık çay koyduk . Sohbet muhabbet derken tam yemeğimiz bitiyordu kiiii anam o ne yağmurrdu öyle . Sanki bardakla döküyordu biri tepemizden aşağı. Kaçmadık tabi biz yağmurdan :) Bitmiş tabakları falan sepete koydum alelacele. Sonra ebelemece (başka bir adı yok ki bunun ) oynadık kızlarla :) Ama sudan sucuk durumdayız o derece ıslağız :)

        Bu kadar keyifli bir yağmur eğlencesi çocukken bile yaşamadım ben :) Annem hep yağmurdan korudu bizi . Nedenini hiç anlayamazdım. Hasta olursunuz.. Bahanesi hep buydu. Ama bu yaz yağmuruydu ve bizi hasta etmezdi :))


          En üzücüsü yağmur kısa sürdü. Güneş açtı. Biz yine örtümüzü serdik ama bu sefer üstüne biz serildik :)
Islandık ya hani , güzelce bide kurumamız lazım di mi ama ? :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim. Sevgiyle kalın.. ^_^