16 Haziran 2014 Pazartesi

MİM'lenmişiz Haberimiz Yok.. 30 Yaş..

        Sevgili Dördüncü Tekil Şahıs tarafından mimlenmişiz :)) Tabi ben pek eski olmadığım için buralarda görünce bu mim ne ola ki diye içimden geçirmedim de değil :) Ufak çaplı araştırmalarım sonucunda anlamış bulunmaktayım tabi :)  Gelelim mim konusuna , 30'lu yaş. Tabi benim daha 7 senem var 30'a :)

          30 yaşın bana neler getireceğini bilmiyorum ama neler götüreceğini biliyorum sanırım..
 Sevdiğim adamı.. Örf ve adetlere (en saçma , en bağnaz ) bağlı kalabilen bir kabileye ait hala kendisi :)
Dolayısıyla ben 30 olduğumda kendisi sanırım evli , mutsuz , çocuklu olacaktır.. Tabi ki ben kendimi hazırlama şeysinden öyle şey ettim. Yoksa işimiz Allah'a kalmışsa olmuş saymak lazım :)


        Kızım 12 yaşında koca kız olmuş , bi o kadar da güzelleşmiş.. Anne-Kız'dan  çok 2 iyi dost olmuş oluruz.. Ben 30 olduğumda hala içimde kalan çocukluk ateşi ile yanarken , kızım da genç kızlığa adım atmış olacaktır büyük ihtimal.. Çocukluğumu yaşayamadan yatay geçişle büyümek zorunda kaldığımdan içimde ukte kalmış her şeyi de yapmış olurum :))


         Oram  buram kırıştı aman Allahım !!! Dertlerim de olmaz üstelik benim.. Zaten yaşlanmaya 17 yaşında başlamış biri olarak 30lu yaşlar pek şaşırtıcı değildir :) Bedenen değil de ruhen yaşlanmış olurum..

        Bide sanırım "O Ses Türkiye" yarışmasına katılmış ve birincilikle ayrılmışta olurum :)) Ahtım var ben o yarışmaya gideceğim.. Bizimkiler her ne kadar çok incee sesin var ! Sus sesin kulak tırmalıyor!! desede :) yılmadan emin adımlarla birinci olurum ben ya :)).. Utandırıp , kırıp dökeceğim oğlum sizi :))


       Hep hayalini kurduğum cafe'mide açmış, ufak çaplı kitleler oluşturmuş eğlenirken sevdiğim işi de yapıyor olurum.. Çok değil bunları bi 7 sene sonra yapmış olurum ben :) Bildiğin gelecek planlarımı ulu orta ifşa ettik gördün mü ? :)


      O değil de 30 yaştan beklediklerim daha vardır büyük ihtimal. Ama şu anda bu yaşı yaşıyorken ilerisi için konuşmak çok rahat. Bekara karı boşamak kolaydır derler ya , işte o hesap :)
30 lu yaşıma sesleniyorum burdan!! Lütfenn kaygılı bi orta yaş kadını olma :) Tadını çıkart , keyfine bak.. Her şey yolunda..



                                                            All iZz Well..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim. Sevgiyle kalın.. ^_^