19 Eylül 2013 Perşembe

Mutluluk Kısa sürermiş..

           Bu ara fazla yazamadım. Küçüğüm okula başladı. Anne tutkunu olan bir kızınız olunca , okuldan ayrılamıyorsunuz mecburen. Biraz zor oldu ama alıştı. Ama havalardan sanırım griple mücadele ediyoruz ailecek. Yoğun tempolu , bir o kadar eğlenceli günler geçti. Gitti.


          Salı ve çarşamba gününü Sevdiğimle baş başa geçirdik. Bir koku bu kadar mı güzel olur ? 
Kokusunda kaybolmak istediğim bir adam  var. Her şey bu kadar mı şahane olur ?

        Salı sabahı 6 gibi uyandım telefonun çalmasına. 

   - Haydı çık balkona.
   + ????
   - Hadi sevdiğim balkona Çık.
   + Taa.. Tamam..


           Gözlerim o'nun gözleriyle birleştiğinde rüya olduğunu düşündüm. Karşımda duran adam gözleriyle içimi ısıtan adam. (Neden söylemedi ki  geleceğini :S az süslenirdim.) İç sesim görüntümü yargılarken. Kalbim hadi aşağı in koş sarıl diyordu. Beynim ise abin uyanabilir manyak mısın kız diye uyarılarda bulunuyordu. Telefon hala kulağımdaydı. Günaydın sevgilim.. 

          Sonra otele gitti sanırım o. Ben yatağıma döndüm. Sırasıyla abim, Babam gitti. Ben cadımı okula bıraktım. Artık gelebilirdi. Kapıya koştum. Ah sevdiğim ne özlemişim seni öpmeyi. Koskocaman 3 ay  geçti kokuna hasret. Sarıl , Sarıl ki içime sokayım seni. Kaç dakika öyle sarılı kaldık bilmiyorum. 


         Birbirimize hasret kalmış, Birbirimize açtık. Doyduk mu peki ? Asla. Bedenlerimiz bir bütün olurken, Sadece o'na ait olmanın verdiği haz paha biçilemez bir şey. Ben o'na aitim. Her şeyimle. O ise benim.. Benim o.. Bu hissiyat öyle güzel ki. Akşam Saat 6 gibi çıkabildik mabedimizden. Sinemaya gidelim dedi. O nasıl bir şanstır Allah'ım. Animasyon filmlerini sevdiğimi bilen sevdiğim Uçaklar filmine bilet almıştı. Salona girdiğimizde bizden başka kimse yoktu :) . 

          - Benim için salonu mu kapattın aşkım . Ah çok incesin (kinayeli bir ses tonum vardı bakmayın öyle dediğime )
          + Tabi çok romantik bir adamım ben ( munzur munzur bir gülümseme )


               Her şey ancak bu kadar mükemmel olabilirdi. Film ufak ufak oynaşmalarımızla bittiğinde. Kitap alalım sana diye kolumdan çekiştiren sevdiğim , Soğuk kahve ( Ahmet Batman ) kitabını sıkıştırmıştı bile elime :) 
    - Bak bu adamın kitapları çok satıyormuş bu ara oku bakalım nasılmış. ( ciddi ciddi  böyle dedi )

    +Bir şeyin çok satması iyi olduğu anlamına gelmez ki aşk.
    - Biliyorum sevdiğim. Romantik Cümleler bekleme işte benden. ( ah gülüşüne yandığım ne tatlı gülüyorsun)



                         Gülüşüne Bittiğim..


             Çarşamba günü hiç çıkmadık evden. Sanki bir şeyleri stoklar gibiydik ikimizde. Birbirimize doymaya çalışıyorduk. Elimizden geldiğince. 


             Güzeldi. Paha biçilemezdi ve çabuk geçti. Daha kapıdan çıkınca özlemi sardı kavurdu her yanımı.
Gel Dedi. Hadi gel. Götüreyim senide. Olsa idi imkanı, Giderdim. Ama sen git hadi Sevdiğim Bizim vuslat başka bahara...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim. Sevgiyle kalın.. ^_^