23 Ağustos 2013 Cuma

Kitap Kurdu.. Ham Ham Ham.. :)

        Ben de ki bu okuma şefki inanın gözlerimi yaşartıyor :) . Ya Rabb'i bu nasıl bir haldir. Dün bir arkadasta kitap gördüm dürtülerim "al onu .. Kitabı allllll... İstee onu . Oku hadiiii" diye diye hamle yaptırdı ya bana :) .
Neyse ki arkadaşcağızım da benim bu yönümü bildiğinden ( artık kitaba nasıl dik dik bakıyor , gözümle yemeğe çalışmış isem ) istersen 'oku sende güzel değil ama pek' dedi. Taarruza geçerek kitaba el koydum :)).

     Kızçemin de doğum günü pazar günü ayarlamalar etkinlikler davet listesi derken akşama anca fırsat buldum oturmaya. Kitap bana sesleniyordu adete. 'Tuğba bana gellll. Gel bana..' Tabi ki davete icabet etmek gerek. Kaptığım gibi koltuğa ( kitap okurken geniş tekli koltuklara yığılmayı seviyorum ben ya gülücüksmiley  ) yığıldım. Gözlerimi kitaptan ayırdığımda saat gecenin 2'si olmuştu ve ben hiç fark etmemiştim. 150 sayfayı ne arada okuduğumu da hatırlamıyorum gerçi :)) . Bu arada kitap hiçte arkadaşın dediği gibi sıkıcı değil aksine olağan dışı güzeldi. Okumak isteyen olursa diye adın ıda yazayım.
Empati-Adam FAWER . Kitabın arka yüzünde ki yazıyı da sizinle paylaşmak istiyorum. Beni etkisi altına alıp garip gurip yerlere götürdü bakayım size ne yapacak :)


                     Yaşamın kontrolü sizde değil.. Öyle olduğunu düşünebilirsiniz, ama yanılıyorsunuz. Elbette ki kendi kararlarınızı kendiniz vermekte özgürsünüz. Bu kitabı kapatabilirsiniz. O sandalyede oturmaya devam edebilirsiniz.  Ya da gözlerinizi oymak gibi çılgınca bir şey yapabilirsiniz. Ne isterseniz yapabilirsiniz. Ama sorun şurada: Ne isteyeceğinizi kontrol edemezsiniz.
                   
                      Her davranışınızı önceden belirleyen arzularınız ruhunuzun o kadar derinine işlemiştir ki, onlara dikkat bile etmezsiniz. Ve bu da sizi mükemmel bir köle yapar... Bu nedenle hayatınızı yaşamaya devam edin. Ne isterseniz yapın. Sadece 'isteklerinizin' tümüyle sizin kontrolünüzde olmadığı gerçeği üzerine kafanızı çok fazla yormamaya çalışın.

          Edebiyat, Bilim ,Felsefe ruhunuza akacak, okudukça bağlanacak, Bağlandıkça okuyacaksınız...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim. Sevgiyle kalın.. ^_^