22 Ağustos 2013 Perşembe

Gülümseme Sebebim..

      Bazen mesajlaşmarımız öyle tatlı oluyorki silmeye kıyamıyorum. Not alıyorum hemen hepsini :)
Hiç bir şeyi heba etmek istemiyorum çünkü bizim zamanımız sınırlı. O da bende bunun sonuna kadar farkındayız. Sadece bu konuyu konuşmaktan kaçınıyoruz. Neyse bende bahsetmekten yana değilim zaten. Bu yüzdendir ki biz herşeyin tadını çıkartmaya son zerresine kadar mutluluğu sömürmeye çabalıyoruz. 1 haftalık tatilimizden döndükten sonrası daha acı oldu sanırım alışılmışlıklar burnunda tüterken özlemek daha yoğun daha kasvetli daha hüzünlü. Neyse , Onuda anlatacağım bir ara :)


- dizlerini istiyorum başımı yaslamak için. dudaklaRını istiyorum bir yudum can iiçin. bakışların lazım bana ruhuma şifa iiçin ,seni istiyorum ey sevgili yoluma yoldaş için..

+ beni benden değil yar dediğimden iste tamamen son zerreme kadar sevdiğime aitim..

- aşkın benı şair yaptı sürekli birseyler yazmak istiyorum sana. kelimeler hafif kalsa da senin yanında senle baslayıp senle bitiyor hecelerim

+ gül kokulu şairem benım , bütün hecelerinde olayım hep..

- bizdeki aşk yeri göğü kıskandırsın aşkım. bakışın bakısıma değdiğinde yüreğimin kıpırtısı gibi titretsin benliklerini.. Aşka yakışanım , gönlümün eşi , sahibi . varlığından öte yoktur hiç bir sewincimm...

+ Hiç bir şey değiştiremiyecek kalbimdeki saflığını gül kokulum..

- "Ve bilesin üstüne aşkı giydirdiğim bu yüreğe ben söz verdim. Hiçbir harfi, sensiz bir cümleye kurban etmedim..."

+ Ömrümün tamamını Sadece seninle geçeçek olan "1" saat için feda edebilirim. İnan yapabilirim bunu..






* - Tugba inci
   + Koca adam..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim. Sevgiyle kalın.. ^_^